نوشته شده توسط : maryam

 

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره مشهد می باشد که مخصوص زائران عرب می باشد و در صحن هدایت حرم مطهر قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد در نوع خود ممتاز و بی رقیب شناخته شده است ،زیرا می توان از آن به عنوان تنها هتلی نام برد که بخشی از آن در حرم مطهر امام رضا (ع)قرار دارد.در تور مشهد 95 هتل قصرالضیافه مشهد دارای امکانات خوبی است تا مسافران تور مشهد و زایران امام هشتم از اقامت در این هتل احساس ارامش داشته باشند. برخی از امکانات هتل قصرالضیافه مشهد شامل :رستوران, آسانسور, اینترنت بیسیم, عابر بانک, پاورسوئیچ, صندوق امانات, لابی, کافی نت, سالن کنفرانس و اجتماعات ,دستگاه کارت خوان, کافی شاپ, روم سرویس, تاکسی سرویس, خشکشویی, پارکینگ, گشت تفریحی, سونا و جکوزی عمومی در تور مشهد تعطیلات تیر 95 میباشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل قصر الضیافه مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد تیر 95 که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار خواهد گرفت که میهمانان تور لحظه آخری مشهد در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد

 

 


هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد در دسته هتل های 3 ستاره این شهر مقدس قرار می گیرد. قدمت ساخت این هتل بیش از 30 سال می باشد و در دی ماه 85 مجدد بازسازی شده و به شکل مدرن و امروزی در آمده است. هتل باختر مشهد دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که درون خود 33 واحد از انواع اتاقهای سه تخته، چهار تخته و سوئیت را جای داده است. مسافرین تور مشهد تعطیلات تیر 95 که قصد اقامت در هتل باختر مشهد را دارند توجه داشته باشند که این هتل سه ستاره در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه و ایستگاه راه آهن و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. از جمله امکاناتی که این هتل برای رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 فراهم کرده میتوان به لابی، لاندری، صرافی، آسانسور، رستوران، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. همچنین مسافرین تور لحظه آخری مشهد که علاقه مندان به تفریح و ورزش هستند، می توانند از سالن ورزشی، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی موجود در هتل بهره مند شود.

آدرس هتل باختر مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، هتل باختر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد در تور مشهد تعطیلات شهریور 95 روستای بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا در تور مشهد شهریور 95 وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن نمایان می شود.در تور لحظه آخری مشهد برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار بوژان در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد


این هتل در فاصله کمتر از صد متر از حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل الماس تور لحظه آخری مشهد دارای هشت طبقه و 160 اتاق زیبا با طراحی مدرن می باشد. این هتل دارای رستوران هایی با سرآشپزهای مجرب و حرفه ای می باشد که قادرند غذای کشور های مختلف را فراهم کنند و از میهمانان تور لحظه آخری مشهد پذیرایی نمایند. رستوران و کافه سنتی هتل الماس تور لحظه آخری مشهد در طبقه هشتم این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم زیبای امام رضا (ع) می باشد. از دیگر امکانات هتل الماس تور لحظه آخری مشهد سالن آرایش بانوان , اتاق بازی برای کودکان , استخر و مجموعه آبی و... می باشد.

فاصله این هتل تا حرم پیاده ده دقیقه است.

آدرس:خیابان امام رضا , امام رضا ششم

 


هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا تور لحظه آخری مشهد در نزدیکی حرم واقع شده است به طوری که با ماشین 20 دقیقه تا حرم فاصله دارد. هین هتل دارای 157 اتاق و آپارتمان می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل نور گیر می باشد و دارای طراحی داخلی مدرن و کلاسیک است و دارای سیستم برودتی , حرارتی , سیستم تهویه مطبوع , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگیو... می باشد. از دیگر امکانات هتل آسیا تور لحظه آخری مشهد استخر , سونا , جکوزی , بوفه صبحانه , رستوران هایی با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی , کافی شاپ و... می باشد.

آدرس: مشهد , خیابان پاسداران , روبروی سینما قدس

تلفن:05112258030

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شیک ترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر تور لحظه آخری مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. از امکانات این هتل کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی تور لحظه آخری مشهد و... می باشد.این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش تور لحظه آخری مشهد دارای 45 واحد به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP می باشد.هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم فقط 5 دقیقه است آن هم به صورت پیاده.

آدرس: مشهد , خیابان نواب صفوی


 

 هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس تور لحظه آخری مشهد دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.
اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس تور لحظه آخری مشهد دارای لابی وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور لحظه آخری مشهد از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور لحظه آخری مشهد در مرکز شهر مقدس تور لحظه آخری مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور لحظه آخری مشهد یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور لحظه آخری مشهد آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور لحظه آخری مشهد دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور لحظه آخری مشهد رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور لحظه آخری مشهد در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور لحظه آخری مشهد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور لحظه آخری مشهد با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور لحظه آخری مشهد است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل فردوس مشهد

 هتل فردوس مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا است و  حدود سیصد متر از حرم مطهر فاصله دارد هتل دارای هشت طبقه با چشم انداز زیبای حرم است.هتل فردوس در بهمن سال هشتاد و هشت نیز تاسیس گردیده است .

هتل دارای فضایی دلنشین با آکواریوم زیبا و با ظرفیت سیصد و پنجاه نفر است رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل کیانا مشهد 

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 91 تاسیس گردیدهتل دارای سالن بزرگ با 110 واحد است که 61 اتاق دو تخته و 44 اتاق سه تخته و 5 آپارتمان است.هتل دارای مجموعه آبی است و هتل آماده پذیرایی از میهمانانتور مشهد است.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل 4 ستاره از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم است.هتل در اواخر سال هشتاد و نه بنا شد .تور مشهد دارای امکاناتی از قبیل اینترنت،رستوران،نمازخانه،لابی،کافی شاپ،تلویزیون با ماهواره،یخچال و سوئیت است هتل جواد در خیابان امام رضا واقع شده است.

مطالب مرتبط:

هتل فردوس مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل جواد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد میباشد. مجتمع چند منظوره آرمان در قطاع سه طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حـرم مطـهر امــام رضا (ع) با مساحت عرصه ۱۰، ۵۳۵ متر مربع (خالص) و با زیربنایی در حدود ۹۲۰۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه در حال احداث و در آستانه بهره برداری کامل است.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.  آرمان با داشتن ۹۵ متر از بر خیابان نواب صفوی و حدود ۵۰۰ متر فاصله با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده‌ای در خدمت‌رسانی به زائرین ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است، این مجتمع با ۴۰۶ واحـد تجـاری، ۲۹۱ واحد اقامتـی، ۱۲۲ واحد مسکونی و ۴۲۰ واحد پارکینگ، مجموعا در ۱۳ طبقه و با ورودی منحصر به فرد و باشکوه طراحی گردیده است.در تور مشهد میتوانید از امکانات این هتل استفاده نمایید.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل آرمان مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با انگیزه ای متفاوت در ارایه خدمات به مهمانان و زائرین گرامی تور مشهد است. هتل بین المللی کوثر ناب در بلوار امیرالمومنین(شارستان) که منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) است واقع گردیده به طوریکه میتوان این فاصله را به مدت 10 دقیقه به طور پیاده طی کرد.فاز اول این هتل دارای 51 واحد شامل رویال سوئیت, سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس،استدیو سوئیت و پریمر سوئیت میباشد. در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. که مجهز به ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،یخچال ،مایکروفر و تلویزیون،صندوق ا مانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع،کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم میباشد. هتل بین المللی کوثر ناب اولین هتل پنج ستاره شهر مشهد مجهز به امکانات فوق در تور مشهد میباشد. از خدمات هتل میتوان به: بوفه صبحانه و به صورت رایگان ، تراسفر از فرودگاه به هتل خدمات ،cip،باهزینه از فرودگاه به هتل، اشاره نمود.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آرمان مشهد

 

هتل کوثر ناب مشهد

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

روستای گلستان مشهد 

روستای گلستان واقع در ۵ کیلومتری مشهد، دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره‌های سرسبز که به رغم وجود این مواهب طبیعی از جمله بند گلستان، وجود آستان مقدسه امام‌زادگان یاسر و ناصر به اهمیت گردشگری آن افزوده است. روستای حصار گلستان یکی از روستاهای خوش آب و هوا در جنوب غرب مشهد و در حوالی شهر طرقبه واقع شده است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. جمعیت این روستا در حدود۳۰۰۰ نفر و جمعیت غالب آن را جوانان تشکیل میدهند. این روستا به سبب داشتن آب و هوای دلنشین،رودخانه های خروشان، و نزدیکی با شهر مشهد روزهای تعطیل پذیرای جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش در دامن طبیعت می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. داشتن سیستم گازکشی منازل,تلفن, پست بانک , مخابرات مستقل, کتابخانه , مسجد وحسینیه بزرگ و ... از امتیازات این روستا محسوب میشود. از جاهای دیدنی این روستا میتوان به معماری بکار رفته در حسینیه،رودخانه ها و مناطق بکر طبیعت اشاره کرد. از غذاهای سنتی این روستا میتوان به انواع اشکنه مخصوصاً اشکنه ماست،بلغورو... اشاره کرد. سوغات روستا هم انواع خشکبارمخصوصاً آلو خشک ، انواع میوه مثل گیلاس, هلو  گندم , جو و.... می باشد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید.

 

روستای گلستان مشهد

 

روستای خوش دره مشهد

روستا ی خوشدره جزء استان خراسان رضوی در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوبی از شهر مشهد مقدس می باشد که این روستا در شهرستان مه ولات و در بخش شادمهر قرار گرفته است . این روستا در ارتفاع ۱۲۸۰ متری از سطح دریا واقع شده است از نظر موقعیت جغرافیایی در عرض 35 درجه و 14 دقیقه شمالی وطول جغرافیایی58 درجه 57 دقیقه شرقی واقع شده است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. روستای خوشدره یکی از روستاهای شهرستان مه ولات-شهر شادمهر است که در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تربت حیدریه و در مسیر جاده تربت حیدریه به کاشمر قرار گرفته است.روستای خوشدره دارای جمعیتی بالغ بر 500 نفر که حدود 200 خانوار را تشکیل میدهند.همانند اکثر روستاها شغل مردم روستا کشاورزی و دامداری است. با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تغییرات عمده در روستا مردم از نعمت آب،برق،تلفن و سایر امکانات رفاهی مانند مخابرات و پست بانک بهره مند شدند.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایید.

روستای خوش دره مشهد

مطالب مرتبط:

روستای گلستان مشهد

 

روستای خوش دره مشهد

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق توریستی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو تور مشهد نوروز 95 از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو تور مشهد نوروز 95 را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد نوروز 95 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا تور مشهد نوروز 95 می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد نوروز 95 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد نوروز 95 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم تور مشهد نوروز 95 رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم مشهد اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.


هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد نوروز 95 از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان تور مشهد نوروز 95 عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل چهار ستاره ایران تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و دنج می باشد. برای کودکان زیر پنج سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 دارای رستوران هایی با کیفیت خوب است که با غذاهای متنوع اماده پذیرایی از مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 164 اتاق و آپارتمان های دو خوابه می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 تا حرم به اندازه پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و داخل هر اتاق , رستوران و... اشاره کرد.


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد نوروز 95 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد نوروز 95 در یکی از قدیمی ترین خیابان های تور مشهد نوروز 95 واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی تور مشهد نوروز 95 نزدیک می باشد. هتل لاله تور مشهد نوروز 95  101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است.


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های مشهد

کاخ خورشید مشهد به دستور نادرشاه در سال 1151 قمری در شهر کلات , شمال شرقی مشهد ساخته شد و عملیات ساخت آن تا آخرین سالهای حیات نادرشاه یعنی سال 1160 قمری ادامه داشت . یکی از زیبایی های این کاخ برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 که به مانند خزانه نادرشاه به شمار می رفت این است  که کتیبه ای بسیار زیبا از سوره نبا دیده می شود که دور تا دور گنبد نوشته شده و ارزش این بنای تاریخی را نزد گردشگران تور مشهد چند برابر می کند . سنگ های پر حجم و سنگین این بنا که موضوع آن‎ها انواع میوه‎های گرمسیری و پرندگانی چون طوطی است، به بنا جلوه خاصی داده اند و گفته می‎شود این سنگ تراشه‎ها همان هنری است که نادرشاه از معماران هندی طلب کرد تا در زمانی که میوه‎هایی مثل موز، آناناس و... در ایران وجود نداشت، کاخ خورشید با این نمادها سنگ تراشی شود.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این کاخ دیدن کنید.قصر خورشید، ساختمانی سه طبقه است با زیرزمینی مخوف و تاریك كه گفته‌ شده یا مکان نگهداری بخشی از خزاین نادر بوده یا زندانی برای مغضوبین او بوده است. طبقه دوم یا هم كف، تالاری بزرگ در میان دارد و اتاق‌هایی در اطرافش نیز وجود دارد.

 

 

 

 

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است.این روستا نزد مسافران تور مشهد زمستان 94 بسیار طرفدار دارد. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این روستا دیدن کنید. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می کند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسر هتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد بهمن 94 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، هتل آسيا

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

 

 

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد 95 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد نوروز 95 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات بهمن 94 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره مشهد

 

هتل هاترا مشهد در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد زمستان 94 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 قرار خواهد گرفت که میهمانان در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

 

 

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات دی 94 قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
مصلی طرق مشهد

مصلی طرق در تور مشهد لحظه آخری قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد


باغ خونی مشهد

این باغ در تور مشهد پاییز 94 در زمینی به وسعت 5 هکتار ساخته شده است که در خیابان عنصری مشهد قرار دارد . در این باغ سه عمارت مجزا وجود دارد که بخش هایی از آن تخریب شده است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. در سال 1330 توسط روس ها از طریق این باغ حرم اما رضا ( ع ) گلوله باران شد . این باغ همچنین بخاطر چشمه ای که در این باغ وجود دارد به باغ چشمه نیز معروف است . مسافران تور مشهد می توانند از این باغ زیبا دیدن کنند .

باغ خونی مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل توس در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل درسال 1388 میدان قائم مشهد ساخته شده است. حرم مطهر امام رضا(ع) در فاصله ای حدود 2 دقیقه از این هتل واقع شده است. هتل توس مجموعا دارای 44 اتاق و سوییت ویژه میهمانان تور مشهد 94 می باشد. در این هتل دو رستوران و دو کافی شاپ برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 در نظر گرفته شده است. رستوران الوند 120 نفر و رستوران دماوند 180 نفر ظرفیت دارد. در این هتل سالن ورزشی و مجموعه آبی و همچنین اتاق ماساژ نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، لاندری، ماهواره، کافی شاپ ویزه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت وایرلس، کافی و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل توس مشهد بازدید نمایید.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل توس مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

  آرامگاه خواجه اباصلت هروی مشهد 

به استناد بعضی از روایات و منابع معتبر تاریخ اسلام،عبدالاسلام بن صالح بن سلیمان ایوبتور مشهد پاییز 94بن میسره مشهور به ((خواجه اباصلت هروی)) از دانشمندان،محدثین،متکلمین،و راویان به نام عصر خود بوده که به نقل از مجالس المومنین ولادت وی حدود 160 ه.ق یا نیمه دوم سده دوم هجری در مدینه روی داده و بدین سبب که اجدادش از هرات بوده اند بااصالت هروی معروف گردیده است. وی پس از ورود امام رضا (ع) به خراسان به این ناحیه آمد و در سفر و حضر ملازم و همراه حضرت علی بن موسی الرضا و راوی صریح چگونگی شهادت آن حضرت به دست ماموران عباسی بود وی با توجه به رخدادهای سیاسی دوران عباسیان تا هنگام وفاتش به دور از انظار زندگی می کرد. بنا به قول سمعانی اباصلت در سال 232ق و بنابر نقل خطیب بغدادیتور مشهد پاییز 94در تاریخ بغداد و ابن تغری بردی در آخر شوال 236ه.ق در زمان حکومت طاهر بن عبدالله در خراسان دارفانی را وداع گفت بنای پیشین آرامگاه گویا بقعه ای نیمه مخروبه بوده که مقارن با گسترش شهر مشهد و به همت کربلایی محمد علی درویش از عرفای سده هشتم هجری به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی بر فراز آن تجدید بنا گردید.و در حدود سال های 1310و1352 ش مرمت ها و الحاقی در آن صورت گرفت همچنین در سال های اخیر بنای آرامگاه با زیر بنای 920متر مربع با شیوه جدید بازسازی شده و نمای ضریح بنام امام هشتم به صورت هشت ضلعی طراحی و ساخته شده است و پیرامون آن نیز تسهیلاتی را از جمله خدمات رفاهی رستوران چایخانه بخش اداری تجاری و پارکینگ برای زایزین فراهم آورده اند این مجموعه در فاصله 10 کیلومتری شرق شهر مشهد در حاشیه جاده فریمان-مشهد قرار دارد. که قردشگران تور مشهد می توانند به راحتی از آن بازدید کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه خواجه اباصلت هروی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران زنجیره ای البیک مشهد

این رستوران یک رستوران فست فود می باشد که با فضای وسیع خود پذیرای مسافران تور مشهد می باشد . رستوران البیک دارای دو طبقه می باشد و در این رستوران غذاهای مختلف فست فود گردشگران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای فست فودی هستند می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند .تور مشهد پاییز 94

 

 


رستوران متسو مشهد

 

این رستوران که دارای کافی شاپ هم می باشد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در محیطی دنج آرام ساخته شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف برای گردشگران تور مشهد می باشد .تور مشهد پاییز 94

 

 

 

 

 

 

 


رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد 

این هتل یکی از هتل های یک ستاره در شهر مشهد می باشد که در اواخر سال 92 بازسازی شد. فاصله ی اینهتل آپارتمان تا حرم امام رضا برای گردشگران تور مشهد بسیار مناسب است یعنی به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه زمان میبرد تا به یکی از ورودی های حرم برسند. فاصله هتل آپارتمان تعطیلات با فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 9 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن حدود 3 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.   این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار میدهد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 12 ماشین می باشدتور مشهد پاییز 94

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل آپارتمان یلدای مشهد  

هتل آپارتمان یلدای مشهد  با 16واحد آپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد می باشد. تور مشهد پاییز 94

 

در حال حاضر این هتل آپارتمان از گردشگران تور مشهد به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتلرایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود.

نهار :چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام: خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی


 هتل آپارتمان نیکا مشهد

یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در بهترین نقطه مشهد و با فاصله کمتر از 700 متر از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد .قوانين این هتل  براي اقامت كودكان زير 8 سال رايگان و كودكان بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد. سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و حمام، كاناپه تخت خوابشو، سيستم تصويري و شبكه هاي خبري ماهواره، سيستم گرمايشي و سرمايشي از امکانات این هتل آپارتمان می باشد همچنین این هتل برای گردشگران تور مشهد که در آن اقامت داراند دارای پارکینگ اختصاصی می باشد . تور مشهد پاییز 94

 

 

 

 

 


هتل آپارتمان مارین مشهد  :

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافران تور مشهد می باشدهتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد. تور مشهد پاییز 94

 

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین مشهد :

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی تور مشهد پاییز 94

امکانات هتل آپارتمان مارین مشهد :

لابي, اينترنت در لابي, رستوران, خدمات خانه داری, صندوق امانات اختصاصی, صبحانه

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد: تور مشهد آذر 94

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بابا قدرت مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستورران روف گاردن هتل درویشی: مخصوص سرو غذا های فرنگی. مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، رویای روزهای بارانی و شب های پرستاره را برای گردش گران تور مشهد در هتل درویشی حقیقت ببخشید.تور مشهد آذر 94

رستوران ارغوان هتل درویشی: مخصوص سرو صبحانه، با آرامشی بی نظیر  برای مسافران تور مشهد صبح خود را در این رستوران آغاز کنید.
چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده است که ساعات خوبی را برای گردشگران تور مشهد رغم می زند.
رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی
رستورران آتریوم هتل درویشی:مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کنیم. با سقف شیشه ای، متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل
کافی شاپ هتل درویشی: واقع در اسپا هتل درویشی با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم  کام مسافران تور مشهد را شیرین می کند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد آذر 94همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران تندور مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 


 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل هلیا مشهد 4 ستاره

این هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا مشهد با فاصله اي حدود 5 دقيقه پياده تا حرم مطهر امام رضا (ع)  قرار دارد. تور مشهد آذر 94این هتل دارای 96 اتاق لوکس 1 خوابه و 2 خوابه می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت ، دو رستوران بزرگ ، یک کافی شاپ ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی ، دو پارکینگ اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون ، سالن اجتماعات ، لاندری و سرو چای و قهوه اشاره کرد.

 


 

 

 هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

 

 

هتل ميثاق مشهد در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی قرار دارد و وسعتی حدود 26000 مترمربع دارد. تور مشهد آذر 94این مجموعه از یک فضای سبز بسیار بزرگ با مناظر بسیار زیبا تشکیل شده و از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از این رو در بین دیگر هتل های مشهد جایگاه ویژه ای دارد. هتل ميثاق مشهد جهت رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد سرویس هایی برای رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع) برای این عزیزان تدارک دیده است که هر روز صبح ساعت 9 حرکت کرده و ساعت 12:30 به هتل برمیگردد. از امکانات دیگر  هتل ميثاق مشهد می توان به زمين تنيس ،  مجموعه محهزو زيباي استخر و سوناي خشك وبخار ، پاركينگ وميني بوس جهت تشرف میهمانان تور مشهد به حرم ،زمين بازی كودكان و رستوران با ظرفيت 500 نفر‌ اشاره کرد.

 


 

 

هتل جهان مشهد

 

 

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهدبرای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.تور مشهد آذر 94

 

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

منبع : هتل های مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران های مشهد

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

رستوران ایتالیایی ژون تخصصی ترین مرکز غذاهای ایتالیایی در مشهده با منویی ۵۰ عنوانه .پخت غذاها به صورت اصیل ایتالیاییه و همه مواد اولیه روزانه تهیه میشه. نکته ممتاز این رستوران اینه که پاستاهای مصرفی در این رستوران تولید میشه و در واقع اختصاصیه. در تور مشهد پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا و بهترین غذا های این رستوران استفاده نمایید.

رستوران ژون از شهروندان برای صرف غذایی خاص و لذیذ به همراه تخفیف 15 درصدی دعوت کرد. در این رستوران فست فود، ساندویچ و پیتزا بدون استفاده از سوسیس و کالباس به مشتریان عرضه می شود. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه و متنوع بهترین خدمات را به مهمانان خود عرضه میکند. این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور مشهد مهر 94 میگذارد.    

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

 

رستوران کوهسر مشهد

 

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور مشهد مهر 94 میگذارد.

 

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

 

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

رستوران کوهسر مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دیدنی های مشهد

آبشار قره سو مشهد

 آبشار قره‌سو در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند. اغلب کسانی که تور مشهد را برای سفر انتخاب می کنند ، مایلند از طبیعت زیبای مشهد نیز دیدن کنند . پیشنهاد ما به شما این آبشار زیباست که بی شک از بهترین تفریحات مشهد محسوب می شود که مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند استفاده کنند.          

 

 ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد. آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران و مسافران تور مشهد مهر 94 بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است.

 


 

 پارک ملت مشهد

 

 بوستان ملت یا پارک ملت پارکی است در غرب شهر مشهد و حاشیه بلوار وکیل آباد. مساحت این پارک ۷۲۰ هزارمترمربع است. پارک ملت بزرگترین پارک مشهد و یکی از زیباترین پارکهای ایران به شمار می‌رود. این پارک دارای شهربازی، تاسیسات ورزشی و فضای سبز بزرگی است.این پارک دارای امکانات بهداشتی ، مسجد، شهربازی، میادین ورزشی، مجتمع فرهنگی-هنری امام رضا ، کتابخانه و استخر شنا می باشد. مسافران تور مشهد مهر 94 از این مکان زیبا دیدن نمایند.     

 

بزرگترین چرخ فلک خاورمیانه در (پارک ملت ) شهر مشهد در سال 1384 به بهره برداری رسید  این چرخ فلک با 250 تن ‏وزن قادر خواهد بود در یک دور کامل 448 نفر را به ارتفاع 80 متر بالا ببرد و سرنشینان این چرخ فلک قادر خواهند بود تمام ‏نقاط مشهد را ببینند . این چرخ فلک را بخش خصوصی و طی دو سال نصب و راه اندازی کرده است . گفتنی است چرخ فلک ‏پارک ملت مشهد پس از شهرهای لندن و توکیو سومین چرخ فلک بزرگ دنیا محسوب می شود . ‏پارک ملت مشهد یکی از بهترین تفریحات برای گردشگران و مسافران تور مشهد پاییز 94 است.    

 

پارک ملت مشهد

 

پارک ملت مشهد

 

پارک ملت مشهد

 

پارک ملت مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ملت مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل های مشهد

هتل کیان مشهد

 هتل کیان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد است که با فاصله ای حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) در مرکز شهر مقدس مشهد قرار گرفته است از ویژگی های این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات خدماتی و رفاهی اعم از رستوران کافی شاپ کافی نت ۲۴ ساعته نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر می باشد. در تور مشهد مهر 94 میتوانید از هتل کیان که دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه رویال کانکت روم با پیشرفته ترین متد روز دنیا می باشد. از دیگر ویژگی های این مجموعه تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق های امانات اختصاصی پیشرفته ترین سیستم های صوتی تصویری ماهواره و سایر امکانات بر اساس استاندارد های بین المللی به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان عزیز , تور مشهد پاییز 94 میباشد.

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد

 

 


 

 هتل آپارتمان رسالت مشهد

 

 هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد . کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد .در تور مشهد پاییز 94 میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.             

 

 از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد مهر 94  ارائه می نماید .

 

 

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

مطالب مرتبط:

هتل کیان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد شهریور 94 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان تور مشهد مرداد 94 خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپادانا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

آبشار اخلمد مشهد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی اطراف مشهد در تور مشهد تابستان 94 می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد.این آبشار از زیباترین جاذبه های گردشگری تور مشهد شهریور 94 میباشد که دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار اخلمد در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل جواد مشهد

 

 

 

هتل جواد مشهد

هتل چهار ستاره جواد در شهر مشهد مقدس یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا می باشد. فاصله این هتل از ورودی حرم مطهر امام رضا با پای پیاده در حدود 5 دقیقه می باشد که مناسب برای زائرین تور مشهد تیر 94 می باشد. هتل جواد مشهد تا فرودگاه بین المللی این شهر فاصله ای 8 کیلومتری و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل جوادمشهد برای رفاه مسافرین تور مشهد تابستان 94 امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 300 نفر و پارکینگ با ظرفیت 50 نفر را فراهم کرده است. اتاق های هتل جواد مشهد نیز از امکانات رفاهی متنوعی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی بهره مند هستند.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،امام رضا 3

 

هتل جواد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواد مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 رستوران پسران کریم واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در تور مشهد مرداد 94 و مراجعه به این رستوران مجلل این غذای خوشمزه را حتما تست کنید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پسران کریم در مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در تقاطع شهید صیاد شیرازی ساخته شده است. هتل پارسا مشهد دارای 228 اتاق می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پارسا مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه هتل , مجهز به سیستم تهویه , خشکشویی و لباسشویی برای مسافران تور مشهدکه در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , صرافی , سالن بدنسازی , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , مرکز خرید , سرویس رفت و برگشت ویژه حرم مطهر و دیگر امکاناتی که ویژه مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد تدارک دیده شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد