نوشته شده توسط : maryam

بازارهای کیش

 در تور کیش شهریور 95 از کیش مال خرید کنید.

بازار کیش مال یکی دیگر از مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که سازندگان این بازار در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا ،با هدف ایجاد ایده های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و همچنین به هدف و منظور جذب گردشگران و مسافران تور کیش و برندهای معروف و معتبر دنیا،شروع به تاسیس و ساخت این پروژه بی نظیر کردند.در این بازار ،مکان های تفریحی متعددی به هدف و منظور سرگرمی خانواده ها و همچنین فضاهایی برای بازی کودکان در تور کیش در نظر گرفته شده است،تا مسافران علاوه بر خرید در این مکان لذت تمام را ببرند و کودکان آنها هم در این مرکز ،از بازی کردن لذت ببرند. شما در این مرکز خرید هم در تور کیش می توانید مکان هایی برای ارائه خدمات سلامتی و تندرستی مشاهده کنید.شما می توانید با سفر به جزیره کیش و رفتن به این مرکز خرید ،سایر خدمات کیش مال را ببینید و  علاوه بر خرید ،از تفریح کردن در آنجا هم لذت تمام را در تور کیش ببرید.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . در تور کیش در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند در تور کیش ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد.در تور لحظه آخری کیش حتما این آکواریوم را ببینید. آکواریوم کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف در تور کیش تماشا نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل گاردنیا کیش ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمز واقع شده است و در سواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و با قیمت مناسب خود خدمات منحصر به فردی به میهمانان وگردشگران تور کیش ارائه می دهد .

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان تور کیش و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره طراحی و شروع به ساخت گردید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های مجلل با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا در تور کیش شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل, نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا  کیش در تور کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیایی یکی از پرطرفدارترین هتل های ساحلی کیش در تور کیش تابستان 95 میباشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم در تور کیش تیر 95 امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری تور کیش ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان تور کیش در جزیره سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانانتور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری در جزیره

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های توریستی کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

تور کیش نوروز 95آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان تور کیش نوروز 95 هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تور کیش نوروز 95تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.تور کیش نوروز 95شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش نوروز 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

پارک آبی کیش

تور کیش نوروز 95پارک آبی کیش یکی جاذبه های و تفریحات این جزیره می باشد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 56000 متر مربع است و روزانه آماده پذیرش 3000 نفر تور کیش نوروز 95می باشد ،قابل ذکر است که این پارک اولین و بزرگترین پارک آبی روباز در ایران است و مجهز به امکانات مود نیاز برای مسافران تور کیش نوروز 95 است. شما می توانید نمایی بسیار زیبا از آبهای زلال خلیج فارس را در پارک جنگلی کیش که نزدیک به پارک آبی کیش می باشد تور کیش نوروز 95 به تماشا بنشینید.طراحی این پارک به گونه ای می باشد که برای کلیه سنین تور کیش نوروز 95امکان پذیر است ، تجهیزات این پارک از جدیدترین نوع خود می باشد که حتی تعدادی از سرسره های این پارک در ایران مشابه آن وجود ندارد. ازامکانات پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می توان به اسپا ، رستوران ، کیوسکها، فروشگاه و . . . اشاره کرد.



ماهیگیری تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95ماهیگیری تفریحی کیش از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید ، سواحل کیش تور کیش نوروز 95 دارای خاکی با ساختار مرجانی می باشد و کمتر جزایری در دنیا پوشیده از ماسه خاکستری می باشد. تور کیش نوروز 95در آب های شفاف در کنار سواحل می توان به راحتی کف دریا را از دور تماشا کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند به دور از شلوغی شهر ها در سواحل زیبای کیش به استراحت بپردازند . شما تور کیش نوروز 95می توانید با دیدن ماهی های تزئینی و آبزیان که در حاشیه سواحل خودنمایی می کنند سرگرم شوید .تور کیش نوروز 95 همچنین مرغوب ترین و بهترین ماهی های خوراکی در این سواحل صید می شود که تور کیش نوروز 95 علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی کیش میتوانند در ساحل های غربی و جنوبی در جزیره به این تفریح بپردازند. سواحل کیش بی خطر هستند و گردشگران تور کیش نوروز 95 با خیال راحت می توانند تفریح کنند. دریای زلال و گرم و دلچسب جنوب در فصل های سرد سال هم قابل استفاده برای تور کیش نوروز 95 است و ماهیگیری تفریحی کیش در منطقه اسکله تفریحی با لوازم ماهیگیری که در فروشگاه های ورزشی کیش موجود است ساعت های لذت بخشی را تور کیش نوروز 95 سپری کنید.



کشتی های تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95 کشتی های تفریحی کیش را می توان از جاذبه ها و تفریحات پرطرفدار تور کیش نوروز 95 این جزیره به حساب آورد که می توان به کشتی های تفریحی شبانه ، قایق های کف شیشه ای ، کشتی های آکواریوم اشاره کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با گشتهای دریایی در کشتی های تفریحی شبانه آبهای اطراف جزیره کیش را تور کیش نوروز 95 تماشا کنند که از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در سانس های 2 ساعت اجرا می شود .کشتی های تفریحی کیش تور کیش نوروز 95 با گشت دریایی دارای امکانات پذیرایی ، رستوران کشتی ، قرعه کشی ، برنامه های شاد می باشد.تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است که در اطراف جزیره انواع آبزیان دریایی مثل مرجان ها ، ماهی های تزئینی ، خرچنگ ، ستاره دریایی و . . . را مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در کشتی آکواریوم و قایق های کف شیشه ای به تماشا تور کیش نوروز 95 بنشینند.


بولینگ در کیش

تور کیش نوروز 95بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران استتور کیش نوروز 95 که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش نوروز 95 است . تور کیش نوروز 95 بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان تور کیش نوروز 95می باشد . برای عضویتتور کیش نوروز 95در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.



پلاژ بانوان کیش

تور کیش نوروز 95پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات تور کیش نوروز 95 این پلاژ که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی تور کیش نوروز 95، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان تور کیش نوروز 95 به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفتده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش نوروز 95 قرار دهید.


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 3 ستاره سان رایز در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث شده و شامل 4 طبقه می باشد که هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت یک تا سه خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت باعث جذب مسافران تور کیش نوروز 95 به این هتل شده است. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 :

فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و...

نشانی هتل سان رایز کیش : جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 هتل سان رایز کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سان رایز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

روستای باغو کیش از جاذبه های معروف در جزیره کیش می باشد که بافت سنتی این روستا تا به امروز هم قابل مشاهده است. در این روستا اکنون چند خانواده دامدار زندگی می کنند و شغل های اصلی این روستا دامداری ، کشاورزی ، پرورش زنبور عسل می باشد. شما می توانید در سفر تور کیش خود به این روستا رفته که در هنگام ورود به آن چادرهای سیاه سنتی و زندگی و آداب و رسوم بومیان منطقه را مشاهده کنید. گردشگران می توانند در این بازدید با روش خنک نگه داشتن آب در فصل های گرم سال ، پخت و پز غذاهای سنتی ، رسم و رسوم مردم منطقه در زمان جشن و پذیرایی از میهمانان و پختن نان های محلی آشنا شوند. مسافران تور کیش می توانید در زمان دیدن این روستا درختان کهنسال لور که بسیار زیبا می باشد را مشاهده کنند.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش از جاذبه های معروف در جزیره کیش می باشد ، در واقع این مکان در قدیم آب شرب برای مردم منطقه را تامین می کرده و این کاریز در محل اتصال سه رشته قنات ساخته شده است و قدمت آن چند هزار ساله است و ارتفاع آن به 15 کیلومتر می رسد. این مکان که امروزه به شهری زیرزمینی که بسیار شگفت انگیز است تبدیل شده ، هر ساله گردشگران تور کیش از آن بازدید می کنند.

 

 ساحل جزیره کیش جز پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری در کیش به حساب می آید. ساحل جزیره کیش دارای آب و هوایی فوق العاده در زیر نور آفتاب و جزیره از جنس مرجانی ، آب های زلال و شفاف که می توان کف دریا را مشاهده کرد. با توجه به نتایج کشف شده مرجانی بودن سواحل کیش به طور طبیعی سبب تصفیه آب دریا شده و بر شفاف شدن آب می افزاید. شما گردشگران تور کیش می توانید در سفر خود به دور از شلوغی و با آرامش در این سواحل به استراحت بپردازید و منظره های زیبا در جزیره را به تماشا بنشینید.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران بناب کیش

رستوران بناب کیش از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما گردشگران تور کیش نوروز 95 می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور کیش نوروز 95 با انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران عمو اکبر کیش جز رستوران های بسیار معروف در جزیره ی زیبای کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی بازار پانیذ قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود و میگو چینی این رستوران بسیار معروف می باشد. رستوران عمو اکبر کیش برای گردشگران تور کیش 95 که قصد دارند در سفر خود غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و سالم را میل کنند گزینه مناسبی می باشد.

 

 

رستوران کوه نور کیش از رستوران های معرف در جزیره کیش می باشد که به نظ خیلی از گردشگران این رستوران زیباترین رستوران کیش می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد که دارای کافی شاپ نیز می باشد و منظره زیبایی در بیرون و داخل رستوران قابل مشاهده می باشد. مسافران تور کیش اسفند 94 می توانند در شب هنگام نورپردازی فوق العاده این رستوران را مشاهده کنند.رستوران کوه نور کیش دارای مدارک عالی از مراکز مختلف جهان می باشد و شما می توانید غذای مورد علاقه خود را از بین انواع غذاهای سرو شده در این رستوران انتخاب کنید و در فضایی دلچسب با صدای زیبا و آرام پیانو میل بفرمایید.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

سوئیتی مجهز با امکانات لازم است که به آپارتمان شبیه است با این تفاوت که شما می توانید هر موقع خواستید تسویه کنید و سوئیت را ترک کنید و اقامت در آن هم بستگی به خود شما دارد که از چند روز تا چند ماه هم می تواند باشد. این سوئیت بسیار مکان راحتی بوده و مسافران تور کیش بهار 95 می توانند در آشپزخانه آن به آشپزی بپردازند. از خصوصیات سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش می توان به متراژ 75 ، ظرفیت 3 نفر ، اتاق خواب مجهز ، آشپزخانه با لوازم لازم ، پذیرایی مبله با وسایل لازم اشاره کرد . از دیگر ویژگی های مهم این سوئیت نزدیک بودن آن به مراکز خدماتی ، مرکز شهر ، کنار ساحل و شهرک صدف می باشد همچنین برای مسافران تور کیش فروردین 95 دارای تراسفر فرودگاهی می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 

از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران تور کیش نوروز 95 از بازار پردیس یک کیش دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو کیش واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .در تور کیش فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند.در تور کیش نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند.در تور کیش فروردین 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

 در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تور کیش فروردین 95 تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیش درختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس دو کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های خوب کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری در جزیره

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های توریستی کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

تور کیش نوروز 95آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان تور کیش نوروز 95 هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تور کیش نوروز 95تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.تور کیش نوروز 95شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش نوروز 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

پارک آبی کیش

تور کیش نوروز 95پارک آبی کیش یکی جاذبه های و تفریحات این جزیره می باشد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 56000 متر مربع است و روزانه آماده پذیرش 3000 نفر تور کیش نوروز 95می باشد ،قابل ذکر است که این پارک اولین و بزرگترین پارک آبی روباز در ایران است و مجهز به امکانات مود نیاز برای مسافران تور کیش نوروز 95 است. شما می توانید نمایی بسیار زیبا از آبهای زلال خلیج فارس را در پارک جنگلی کیش که نزدیک به پارک آبی کیش می باشد تور کیش نوروز 95 به تماشا بنشینید.طراحی این پارک به گونه ای می باشد که برای کلیه سنین تور کیش نوروز 95امکان پذیر است ، تجهیزات این پارک از جدیدترین نوع خود می باشد که حتی تعدادی از سرسره های این پارک در ایران مشابه آن وجود ندارد. ازامکانات پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می توان به اسپا ، رستوران ، کیوسکها، فروشگاه و . . . اشاره کرد.



ماهیگیری تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95ماهیگیری تفریحی کیش از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید ، سواحل کیش تور کیش نوروز 95 دارای خاکی با ساختار مرجانی می باشد و کمتر جزایری در دنیا پوشیده از ماسه خاکستری می باشد. تور کیش نوروز 95در آب های شفاف در کنار سواحل می توان به راحتی کف دریا را از دور تماشا کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند به دور از شلوغی شهر ها در سواحل زیبای کیش به استراحت بپردازند . شما تور کیش نوروز 95می توانید با دیدن ماهی های تزئینی و آبزیان که در حاشیه سواحل خودنمایی می کنند سرگرم شوید .تور کیش نوروز 95 همچنین مرغوب ترین و بهترین ماهی های خوراکی در این سواحل صید می شود که تور کیش نوروز 95 علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی کیش میتوانند در ساحل های غربی و جنوبی در جزیره به این تفریح بپردازند. سواحل کیش بی خطر هستند و گردشگران تور کیش نوروز 95 با خیال راحت می توانند تفریح کنند. دریای زلال و گرم و دلچسب جنوب در فصل های سرد سال هم قابل استفاده برای تور کیش نوروز 95 است و ماهیگیری تفریحی کیش در منطقه اسکله تفریحی با لوازم ماهیگیری که در فروشگاه های ورزشی کیش موجود است ساعت های لذت بخشی را تور کیش نوروز 95 سپری کنید.



کشتی های تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95 کشتی های تفریحی کیش را می توان از جاذبه ها و تفریحات پرطرفدار تور کیش نوروز 95 این جزیره به حساب آورد که می توان به کشتی های تفریحی شبانه ، قایق های کف شیشه ای ، کشتی های آکواریوم اشاره کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با گشتهای دریایی در کشتی های تفریحی شبانه آبهای اطراف جزیره کیش را تور کیش نوروز 95 تماشا کنند که از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در سانس های 2 ساعت اجرا می شود .کشتی های تفریحی کیش تور کیش نوروز 95 با گشت دریایی دارای امکانات پذیرایی ، رستوران کشتی ، قرعه کشی ، برنامه های شاد می باشد.تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است که در اطراف جزیره انواع آبزیان دریایی مثل مرجان ها ، ماهی های تزئینی ، خرچنگ ، ستاره دریایی و . . . را مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در کشتی آکواریوم و قایق های کف شیشه ای به تماشا تور کیش نوروز 95 بنشینند.


بولینگ در کیش

تور کیش نوروز 95بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران استتور کیش نوروز 95 که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش نوروز 95 است . تور کیش نوروز 95 بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان تور کیش نوروز 95می باشد . برای عضویتتور کیش نوروز 95در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.



پلاژ بانوان کیش

تور کیش نوروز 95پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات تور کیش نوروز 95 این پلاژ که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی تور کیش نوروز 95، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان تور کیش نوروز 95 به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفتده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش نوروز 95 قرار دهید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

مسافران تور لحظه آخری کیش پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور لحظه آخری کیش می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.

 


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات در کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

این هتل 4 ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتلی نوساز با امکانات رفاهی لازم است هتل نزدیک به بازار پردیس است.هتل دارای کافی شاپ در فضای باز و روم سرویس 24 ساعته است


هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع  واقع شده است و در سال هشتاد دو تاسیس گردید هتل  نزدیک به مراکز خرید است.هتل هلیا دارای امکاناتی برای مسافران تور لحظه آخری کیش از قبیل تلویزیون با ماهواره اینترنت داخل اتاقها،کافی نت،مینی بار،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران در فضای باز است.

 


هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

این هتل 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و در مینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتل شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر تور لحظه آخری کیش به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور لحظه آخری کیش در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.


هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است


هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره که مناسب حال مسافران تور لحظه آخری کیش میباشد در مرکز جزیره کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تفریحات کیش

 

ورزش بولینگ نخستین بار در مصر باستان انجام شده است و از آن زمان به بعد کم کم در سراسر دنیا رواج یافته است و امروزه یکی از تفریحات کیش به شمار می رود به طوری که اکثر مسافران تور کیش  وقتی به این جزیره سفر می کنند از این ورزش استقبال ویژه ای می کنند. بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای کسب امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند.در تور کیش نوروز 95 حتما این ورزش را انجام دهید.ساخت مجموعه تفریحی ورزشی و توریستی مریم کیش در اواخر سال 1383 به پایان رسید و در اوایل نوروز 1384 به بهره برداری رسید تا محیطی برای ورزش و سرگرمی خانواده ها بویژه جوانان عزیز که در تور کیش شرکت میکنند و یا حتی کسانی که برای کسب و کار به کیش سفر میکنند باشد تا بتوانند ساعاتی را در این محیط دلنشین و مجهز به انواع سالن های ورزشی به دور از هیاهوی زندگی کاری و شهری در تور کیش سپری کنند.مجموعه ورزشی مریم کیش دارای 16 خط بولینگ و همچنین مجهز به سالن بدنسازی، دنیای بازی کودکان، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، کافی نت، کافی شاپ و رستوران برای گردشگران تور کیش میباشد.سالن بولينگ مجموعه ورزشى مريم، جديدترين و مجهز ترين بولينگ ايران ، داراى ۱۶ خط بولينگ ديجيتالى مطابق با استاندارد حرفه اى بين المللى و مجهز به نور پردازى Black Light مى باشد.

 

 

 

 

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان تور لحظه آخری کیش امكان این را میدهد كه زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را توسط گردشگران تور کیش آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای مسافران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

اسکله تفریحی کیش، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری در تور کیش 95 می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات در تور کیش به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد از مسافران تور کیش است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکله تفریحی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در تور کیش نوروز 95 از این پارک دیدن کنید.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک برای مسافران تور کیش نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیش تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک برای مسافران تور کیش است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا در تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک توسط گردشگران تور کیش ممنوع است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل لوتوس کیش یا همان لاله سابق از هتل های ۳ ستاره کیش بود که در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع احداث شد و در سال ۱۳۹۰ بعداز بازسازی از ۳ ستاره به ۴ ستاره ارتقاء یافته و نام آن به لوتوس تغییر یافت. این هتل نزدیک هتل سورینت صدف کیش قرار گرفته است و دارای ۷۲ اتاق و ۲۵۰ تخت می باشد. این هتل مانند هتل داریوش کیش دارای معماری دوره هخامنشیان است. هتل لوتوس از هتل هایی است که اکثر گردشگران تور کیش از تمیزی و امکانات آن رضایت کامل دارند.در تور کیش زمستان 94 در این هتل اقامت کنید.

هتل لوتوس کیش در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین برای رفت و آمد مسافران تور کیش زمان  میبرد.

امکانات هتل لوتوس کیش برای گردشگران تور کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه

 

 

 

 

 

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث گردیده است.هتل چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش و با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. هتل فلامینگو با موقعیت استثنایی جغرافیایی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای مسافران تور کیش آسان نموده، که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.در تور کیش تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید.طراحی ساختمانی هتل فلامینگو در کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که در مجموع دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد.همچنین فضاهای جانبی هتل و امکانات برای مسافرین تور کیش عبارتند از:

دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر, سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر, اتاق ملاقات مخصوص نشستهای تجاری با گنجایش 15 نفر,نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه آسانسورهای 12 نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره زیبای کیش,بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف شامل مدیریت امور مالی، رزرواسیون، مدیریت پذیرش و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی و ....

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: سوال های متداول مسافران تور کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش پاییز 94 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .

بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش 94 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 94 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش پاییز 94 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازارهای کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا در تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل در تور کیش پاییز 94 محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش 94 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان تور کیش پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل ویزه میهمانان تور لحظه آخری کیش را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش 94 از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز در تور کیش پاییز 94می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا در تور کیش پاییز 94 تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی تور کیش 94 و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ تور لحظه آخری کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امکانات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 اشاره کرد. این هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. این هتل نزدیک به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان در تور کیش زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران ویزه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور لحظه آخری کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور لحظه آخری کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

 


هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.

 

 

 


 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور لحظه آخری کیش آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .

 


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور لحظه آخری کیش این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شیک کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار متر مربع در ابتدای جاده جهان در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و به دلیل قیمت مناسب آن است که باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب برای استراحت و آرامش مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشند. از مزایای این هتل استقبال فرودگاهی می باشد. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. فاصله هتل تا دریا 5 دقیقه تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد.

یکی از تفاوت های این هتل نسبت به مابقی ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش :

سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه ، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان

 نشانی هتل شباویز کیش : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل 2 ستاره شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش


تصویری از هتل شباویز کیش

تصویری از هتل شباویز کیش


نمایی از هتل شباویز کیش

نمایی از هتل شباویز کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 24000 متر مربع در غرب بلوار دریا بنا شده است. در این هتل مجموعا 200 اتاق و سوییت وجود دارد. این هتل به مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است به طوریکه نمای ظاهری هتل شبیه دلفین طراحی شده است. در این مجموعه حدود 52 نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشند. در اطراف این هتل آبنما و آلاچیق های زیبا و مشرف به دریا در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل فلامینگو کیش

گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، سرو چای و آب معدنی داخل اتاق، كافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و ... می باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش 80 اتاق و 240 تخت دارد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازارها را دارد و می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای مسافران تور کیش باشد.هتل قائم کیش روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

نشانی هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


هتل 2 ستاره قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش


نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش

نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش


تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل آپارتمان عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان محترم تور کیش را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

نشانی هتل عالی قاپو کیش : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش


تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قیمت مناسب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است و از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان تور کیش سرو می کند. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش :

اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال ، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

نشانی هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل 2 ستاره گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره ساحلی گاردنیا بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ جزیره کیش بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. برخی از امکانات هتل گاردنیا کیش ترانسفر فرودگاهی ، سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان می باشد. در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش ارایه می دهد.

نشانی هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش


هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل گاردنیا کیش

تصویری از هتل گاردنیا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا با مساحت 20000 متر مربع در نزدیکی صدا و سیما کیش بنا شده است و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. یکی از مزیت های این هتل مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد می باشد. هتل اسپادانا کیش با فرودگاه 10 دقیقه و با مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی و...

نشانی هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


نمایی از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

نمایی از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق در منطقه بومی نشین و ابتدای جاده جهان جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف هتل آفتاب شرقکیش کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاهکیش 10 دقیقه وتا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برای مسافران خود برخوردار می باشد.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش :

امکانات رفاهی: صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،  خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی : پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، اتاق بیلیارد، سالن ورزشي

آدرس: کیش ، میر مهنا ، میدان سعدی

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


تصویری از هتل آفتاب شرق کیش

تصویری از هتل آفتاب شرق کیش


نمایی از هتل آفتاب شرق کیش

نمایی از هتل آفتاب شرق کیش


هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش واقع شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد هتل ایران کیش در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند. در هتل ایران کیش اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. فاصله هتل تا دریا 20 دقیقه است.

 امکانات هتل ایران کیش :

سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی ، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل 5 ستاره ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران کیش


نمایی از هتل ایران کیش

نمایی از هتل ایران کیش


تصویری از هتل ایران کیش

تصویری از هتل ایران کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و در مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و... می باشد.

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل 5 ستاره ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش


تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

آب انبار سنتی کیش

 

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

تور کیش آذر 94

 

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند.

 


 

 

اسكله تفريحي کیش

 

 

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تور کیش آذر 94تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تور کیش براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

 


 

 

کلبه هور کیش

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

 

 

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیشبه شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند. تور کیش آذر 94

 

 

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

 

 

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی هی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد