نوشته شده توسط : maryam

یکی دیگر از مکانهای بسیار مهم دبی خیابان شیخ زاید دبی می باشد که بزرگترین ساختمان های بلند دبی در آن قرار دارند . سال 1979 تا اواخر دهه 1990 مهم ترین ساختمان دبی از جمله مرکز تجارت جهانی 39 طبقه و 149 متری سفید دبی که عکس آن روی اسکناس 100 درهمی  هست در خیابان شیخ زاید دبی ساخته شد.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا دیدن کنید.

در خیابان شیخ زاید بزرگراهی چندبانده به موازات طول دبی و در کنار ساحل این شهر قرار دارد.بزرگراه شیخ زاید منطقه لوکس و اصلی دبی است که هتل های معروف و لوکس،مراکز خرید و مراکز تفریحی تور دبی 95 مانند برج دبی,آسمان خراش ها در آن واقع شده است.اکنون نیز برجی به نام "برچ مارپیچ" در خیابان شیخ زاید ساخته شده است که معماری بسیار جالب و منحصر به فرد آن باعث جذابیت روز افزون این خیابان در تور دبی شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: خیابان شیخ زاید دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل 5 ستاره سوفیتل، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان در تور دبی تیر 95 قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... در تور دبی تابستان 95 می باشد.

 

 

 

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند در تور دبی تعطیلات تیر 95 از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

هتل سی ویو دبی از هتلهای چهار ستاره و مجلل دبی در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و دارای معماری و طراحی چشمگیری می باشد.این هتل به بندر و خلیج فارس مشرف بوده و در مجاورت فرودگاه بین المللی و مراکز اصلی تجاری شهر، یعنی ، بردبی، و دیره واقع شده است.  میهمانان تور دبی مي توانند از اتاق های کاملا مجهز، راحت، با چشم انداز تماشایی و خدمات شبانه روزی منظم هتل لذت ببرند، تمام ۱۰۷ اتاق و سوئیت هتل سی ویو دبی مبله می باشند و دارای 5 رستوران و بار است که انواع خوراک های خوشمزه بین المللی را در محیطی دوست داشتنی سرو می کند و برخی از رستوران ها و تریاهای هتل نیز، به برگزاری انواع تفریحات زنده در تور دبی تعطیلات شهریور 95  می پردازند.

طبقه ی هفتم هتل سی ویو دارای اتاق های مخصوص برگزاری جلسات و تشریفات اداری است که دارای ۴۰ نفر ظرفیت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند برای استراحت و تفریح از استخر روی پشت بام این هتل استفاده کنند. استخر روباز هتل از چشم انداز دریا برخوردار بوده و ورزشگاه واقع در پشت بام نیز، تجهیزات مدرن و با کیفیت را به علاقه مندان در تور دبی شهریور 95  ارائه می دهد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی ویو دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی فروردین 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی بهار 95 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

هتل ال موروج روتانا دبی

هتل ال موروج روتانا دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی میباشد که جز انتخاب بیشتر مسافران می باشد که مجهز به بهترین امکانات هتلداری و خدمات مختلف می باشد ، این هتل به طور 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور دبی اسفند 94 هستد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید قرار دارد و ساختمان هتل بسیار شیک می باشد و همچنین معماری زیبایی دارد و شما می توانید نمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. فاصله مرکز بزرگ دبی مال تا هتل ال موروج روتانا دبی بسیار کم می باشد و همچنین برج خلیفه نیز نیزدیک هتل می باشد . تعداد اتاق های هتل 247 تا می باشد. از امکانات این هتل برای میهمانان تور دبی 95 می توان به اتاق کنفرانس ، آسانسور ، اینترنت پرسرعت ، رستوران ، کافه ، استخر ، پارکینگ رایگان به همراه راننده ، خدمات نگهداری کودک ، صندق امانات ، امکانات برای معلولین و . . . اشاره کرد. شما می توانید اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی را در هتل ال موروج روتانا دبی تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران البرز دبی

این رستوران یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی طبخ می شود و شما گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانید از طعم لذیذ غذاهای ایرانی در این مکان لذت ببرید . این رستوران در بزرگراه شیخ زاید واقع شده است .

 رستوران البرز دبی

رستوران فرانسوی refiets par pierre gagnaire دبی

رستوران فرانسوی reflets par pierre gagnaire دبی

این رستوران یکی از از رستوران های فرانسوی دبی می باشد که با فضایی بسیار خاص و جالب توجه تزیین شده است . سرآشپز این رستوران نیز به عنوان یکی از سرآشپز های مشهور دبی شناخته شده است . غذاهای بی نظیر و فضای خاص این رستوران مانند فرش یک دست قرمز و لوستر های زیبای آن نظر بسیاری از گردشگران تور دبی فروردین 95 را به خود جلب کرده است . پیشنهاد می کنیم چنانچه به غذاها و سبک فرانسوی علاقه مند هستید به این رستوران سری بزنید .

 

رستوران درویش دبی

این رستوران یکی از رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در خیابان رقه واقع شده است . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعم و کیفیت عالی برای گردشگران تور دبی بهار 95 سرو می شود .

رستوران درویش دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران البرز دبی

رستوران درویش دبی

رستوران فرانسوی reflets par pierre gagnaire دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... برای گردشگران تور دبی 95 هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره در تور دبی نوروز 95 است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی برای گردشگران تور دبی :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

 

 

 

یکی از مجللترین هتلهای دبی هتل مترو پولیتن پالاس دبی است که با طراحی و معماری اسلامی در پل آل مکتوم در منطقه دیره واقع شده است که شامل ۲۱۲ اتاق خواب بوده که دارای امکاناتی ممتاز و درجه یک میباشد و با پرسنل های مجرب، کار آزموده و با اخلاق، محیطی کاملا مطلوب را برای مسافرین تور دبی فراهم کرده است.این هتل به نهر دبی و برج مشهور ساعت دسترسی راحتی دارد. هتل 5 ستاره متروپولیتن پالاس دبی 5 دقیقه با ماشین، تا بازار طلا فاصله داشته و امکاناتی را از قبیل استخر روباز، سونا و ورزشگاه به میهمانان تور دبی تعطیلات زمستان 94 خود ارائه میدهد. اتاق های بزرگ هتل از نشیمن و تلویزیون LCD برخوردار میباشند و به سبک سنتی عربی ویا شرقی طراحی شده و برخی از آنان نیز مجهز به میز کار و یخچال میباشند.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل متروپولیتن پالاس دبی دارای رستوران است که یکی از رستوران های این هتل که از هتل های 5 ستاره دبی است لبنانی بوده و به برگزاری موسیقی زنده میپردازد.3 رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند. میهمانان تور دبی 95 میتوانند با بهره گیری از خدمات ماساژ درمانی دمی را به آرامش درجکوزی سپری کنند. اطلاعات هتل، شبانه روز پاسخگوی میهمانان تور دبی میباشد. باشگاه گلف دبی تنها چند دقیقه با ماشین، تا هتل فاصله دارد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارکهای معروف دبی

 

پارک صفا دبی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در پارک در تور دبی زمستان 94 اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در تور دبی در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 

پارک مشرف در دبی

پارک مشرف دبی در مسیر جاده الخوانیج حدود 9 کیلومتر بعد از فرودگاه وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا مسافرین تور دبی است.به این پارک مشهور دبی پارک دهکده ی جهانی نیز گفته می شود. علت نامگذاری آن این است که بسیاری از جاذبه های داخلی این پارک شامل خانه های مختلفی است که در کشور های مختلف ساخته می شود. این خانه ها به طور مینیمالی ساخته شده اند.بچه ها را در این پارک با شتر سواری و اسب سواری و یا استفاده از پارک مخصوص کودکان میتوانند اوقات خوشی را در تور دبی بگذرانند. استخر سرباز برای آقایان در این پارک موجود است اما امکاناتی نظیر، دوچرخه سواری و اسکیت در این محل دایر نیست.ورودی پارک مشرف برای هر نفر در تور لحظه آخری دبی، سه درهم است که اگر بخواهید اتومبیل خود را هم به همراه خود وارد کنید باید ۱۰ درهم پرداخت کنید. ساعت بازدید از 8 صبح تا 23  می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره دبی

هتل پریمر این دبی واقع در 55 کیلومتری منطقه بردبی و میان جامعه سبز و خیابان امارات  هتلی مجلل برای مسافران تور دبی می باشد که محیطی سرشار از انرژی را برای آنان فراهم می سازد.این هتل دارای موقعیت مکانی ممتاز برای دسترسی به مراکز تجاری و توریستی دبی است و از سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز خرید زیبا و توریستی دبی به شمار رفته و نماد 5 ملت است ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو برخوردار می باشد  .این هتل دارای کارمندانی می باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده تا به راحتی با گردشگران تور دبی ارتباط برقرار کرده و به خواسته ها و نیاز هایشان راحت تر رسیدگی نمایند. امکانات رفاهی هتل پریمیر این دبی ، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان تور دبی تعطیلات زمستان 94 را به خود جلب نماید .هتل پریمیر این دبی دارای 308 اتاق با امکانات مخصوص برای عزیزانی که از معلولیت جسمی نیز رنج می برند تشکیل شده است .این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی و خلیج بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .

 

از دیگر امکانات این هتل در تور دبی زمستان 94  :

 پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب ، سالن کنفرانس ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه ، ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . .

 

 

 

 

هتل دلفین دبی در قلب بر دبی (Bur Dubai) در خیابان خلیدبن ولید (Khalid Bin Walid) کنار بازار مینا قرار دارد. ایستگاه قطار در نزدیکی هتل است و فرودگاه بین‌المللی دبی حدود ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.این هتل دارای استودیو و آپارتمان‌های مختلفی‌ است که هرکدام با سبکی خاص مبلمان شده‌اند. مهمانان تور دبی می‏‌توانند واحدهای اقامتی استودیو یا آپارتمان‌های با دو اتاق‌خواب و فضای پذیرایی جداگانه انتخاب کنند. حمام‌های اختصاصی داخل اتاق با دوش و وان فراهم است و اتاق‌ها دارای تخت دونفره یا کینگ‌سایز هستند.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.دیگر امکانات داخلی هر اتاق عبارت است از خط مستقیم تلفن، اینترنت، گاوصندوق، ماشین لباسشویی، لوازم اتو و بالکن یا تراس. آشپزخانه‌ها دارای یخچال، اجاق، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه برای گردشگران تور دبی هستند. برای تمام واحدهای اقامتی، سیستم تهویه‌ی مطبوعِ مجزا در نظر گرفته شده است.این هتل آپارتمان ۱۱۰ واحدِ اقامتی بزرگ با پارکینگ و گاراژ رایگان ارائه می‌دهد. مهمانان تور دبی 95 بدون اینکه مجبور باشند از لابی هتل عبور کنند، می‏‌توانند از پارکینگ مستقیم به اتاق بروند. هتل دارای لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، سلمانی و اتاق تلویزیون است. مسافران تور دبی با اهداف کاری می‌توانند از امکانات کنفرانس و اینترنت بی‏‌سیم استفاده کنند. سرو غذا در اتاق و خشک‌‏شویی نیز ارائه می‏‌شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند . تور دبی پاییز 94

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .تور دبی آذر 94

 

 


بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.تور دبی پاییز 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی به شمار می آید در خیابان ساحلی جمیرا نیزواقع شده است. دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت است . دبیمارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد و دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است . دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش نیز می باشد گردشگران تور دبی می توانند به دیدن این شهر بروند .تور دبی آذر 94

 

 

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .تور دبی پاییز 94

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبیقیمت تور دبیتور دبی آذر94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد تور دبی آذر 94

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند تور دبی آذر 94

 

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 

 


 

باغ وحش دبی 

 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است که هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان ماهی ها  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار  راسو و سوسمار غزال بز کوهی  غزال کوچک آفریقایی گوریل گرگ عربی گوسفند مخصوص شمال آفریقا  سیاه گوش  روباه  جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی  می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی پاییز 94

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ریتز کارلتن دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتن در جمیرا بیچ در کنار مارینا دبی قرار دارد. این هتل دارای 294 اتاق است که اتاق های زیبای آن دارای امکانات حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی با چشم انداز خلیج فارس وجود دارد. در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی مثل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... در نظر گرفته می شود. مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به مال امارات و باشگاه گلف امارات برسند و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر است تور مالزی پاییز 94

 

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.گردشگران تور دبی با اقانت در این هتل می توانند به راحتی از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایند.تور دبی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتن دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کپیتول دبی :

هتل کپیتول(Capitol Hotel) دبی ۴ ستاره در ۵۰۰ متری از اسکله فرز دبی واقع شده است ، کپیتول یک هتل لوکس و ۴ ستاره  است که ۵ دقیقه از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.کپیتول ۱۰ دقیقه با اتومبیل از دبی مال فاصله دارد و در فاصله ۳ کیلومتری از ساحل واقع شده است استقبال گرم، محیط نشاط بخش و یک تجربه به یاد ماندنی مواردی هست که اقامتی دلپذیر را برای  گردشگران تور دبی  فراهم می آورد  . ساختمان  اصلی هتل کپیتول یکی از بهترین ساختمان های هتل های ۴ ستاره لوکس در دبی است از اولین خوش آمد گویی به هتل تا آخرین لحضه پایان سفر مسافران تور دبی ، امکانات و خدمات هتل برای  راحتی، بهره وری و رضایت شما تضمین میشود.تور دبی پاییز 94

 

امکانات هتل کپیتول دبی :

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، اینترنت پر سرعت،سیستم تهویه‌ی مطبوع، صندوق امانات،آسانسور رستوران های متعدد ،بوتیک، مرکز کاری و تجاری مجهزی با منشی و اینترنت (با پرداخت هزینه‌ی اضافی) در اختیار مهمانان کاری و خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‏شویی،پارکینگ با پرداخت هزینه‏‏ی اضافی ارائه می‏شود بخشی در لابی هتل برای معرفی و ارائه خدمات تور های داخلی دبی مانند تور های گردشگری داخل شهر، تورهای بیابان‏گردی (سافاری)، بازی‏های گلف و تنیس برای مهمانان در نظر گرفته شده که برای مهمانان تور دبی خدمات کرایه اتومبیل را هم انجام می دهد .تور دبی پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کپیتول دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرداه اند باید بدانند پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرداه اند باید بدانند هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرداه اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

تور مالزی آذر 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران های دبی

 

رستوران ترکیبی دبی

 

رستوران ترکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.مسافران تور دبی پاییز 94جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.مسافران تور دبی مهر 94اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

 

رستوران ترکیبی دبی

 

رستوران ترکیبی دبی

 

رستوران شناور الکساندرا دبی

 

رستوران شناور الکساندرا دبی Alexandra Floating Restaurant یکی از بهترین رستوران های دبی برای برگزاری مراسم خصوصی شماست. دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد
در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند.همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران قرار گرفته است. رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها آماده پذیرائی از مهمانان ، گردشگران و مسافران تور دبی میباشد.

 

رستوران شناور الکساندرا

 

رستوران شناور الکساندرا

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید کارفور دبی

 

این مرکز خرید هم یکی از بزرگترین مراکز خرید کامپیوتر در  دبی می باشد که قطعات کامپیوتر – و وسایل و تجهیزات الکترونیکی خرید و فروش می شود، و این مرکز خرید در الالشندغه  واقع گردیده است. مسافران تور دبی پاییز 94میتوانند با خرید کردن در این مرکز خرید زیبا لذت خرید در یک سفر خوب را تجربه کنند.

 

مرکز خرید کارفور

 

مرکز خرید کارفور

 

مرکز خرید اربیان دبی

 

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی مهر 94فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد.

مسافران تور دبی پاییز94 میتوانند در این مرکز خرید بهترین کالاها را خریداری کنند. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

 

مرکز خرید اربیان

 

مرکز خرید اربیان

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل های دبی

 هتل کالیفرنیا دبی

 هتل کالیفرنیا دبی یک هتل سه ستاره مناسب برای افرادی است که به قصد تجارت , کار و یا گردش وتفریح به دبی سفر می کنند. این هتل مجهز درمنطقه پر جنب و جوش دیره واقع شده است . نزدیکی به مراکز تجاری شهر دبی  از ویژگی های بارز هتل کالیفرنیا در دبی می باشد .موقعیت هتل کالیفرنیا دبی از همه نضر و هر سلیقه ای مناسب است نزدیکی اسن هتل به مراکز خرید دبی ومراکز تجاری سبب شده تا مهمانان این هتل را از بین هتل های دبی برای اقامت انتخاب کنند. در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.ازهتل تا جاذبه های توریستی دبی فاصله بسیارکم می باشد.  فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری از این مرکز اقامتی واقع شده است .

 امکانات هتل  کالیفرنیا دبی : استخر سرپوشیده ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های ناهار ، از جمله امکانات رفاهی هتل کالیفرنیا می باشد . اجرای موسیقی شبانگاهی توسط خوانندگان هندی ، پاکستانی ، فیلیپینی و بنگلادشی در کلاپ شبانه هتل ، اوقاتی شاد و سرگرم کننده را برای علاقه مندان به این دست برنامه ها مهیا کرده است .

مسافران تور دبی مهر 94و گردشگران میتوانند با اقامت در این هتل بهترین لحظات را سپری کنند.


 هتل کی پورت این دبی

 هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی مهر 94به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

هتل کی پورت این دبی

 

هتل کی پورت این دبی

 

هتل کی پورت این دبی

 

رستوران هتل کی پورت این دبی

 

هتل کی پورت این دبی

 

اتاق های هتل کی پورت این دبی

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا در تور دبی مرداد 94 هم از اقامتی دلنشین لذت ببرید و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جنراد دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 4 ستاره منهتن دبی با نام جدید اونیو یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره ی خیابان معروف الرقه است . این اقامتگاه مجلل مورد توجه و اقبال گردشگران بسیاری است که به دبی سفر می کنند. رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای هتلداری و برخورداری از پرسنلی با تجربه و امکاناتی پیشرفته از ویژگی های این هتل چهار ستاره به شمار می رود . ضمنا  تردد به مراکز خرید و مکان های دیدنی شهر نیز از هتل منهتن به راحتی انجام می پذیرد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا باشگاه گلف چیزی حدود 2 کیلومتر می باشد . پذیرایی از میهمانان تور دبی در این هتل باشکوه به صورت صبحانه و ناهار بوده و کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی در خدمت میهمانان تور دبی تابستان 94  این هتل مجهز قرار می گیرد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل منهتن دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل پنج ستاره کرون پلازا دبی دیره هتلی بسیار زیبا ومجلل، با چشم انداز بینظیر نسبت به شهر دبی و مراکز خرید دبی در اتوبان شیخ زائد روبه روی مرکز همایشهای بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد .دسترسی به جاذبه های توریستی تور دبی از قبیل برج الخلیفه ، برج العرب ، پارک آبی ، مراکز خرید دبی و... از این هتل بسیار آسان میباشد. اتاقهای هتل کرون پلازای دبی بسیار متنوع ، بزرگ و مجهز می باشد. انواع اتاقهای استاندارد ، لوکس و یکصد و چهل سوئیت مجلل هتل کرون پلازا را تشکیل می دهد.مسافرین تور دبی شهریور 94 هتل کرون پلازای شیخ زائد می توانند آرامشی باور نکردنی را در این هتل تجربه کنند.امکانات لوکس اتاقها , کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و خیره کننده باعث می شود گاهی اوقات مسافران تور دبی استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی  ترجیح دهند . 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران انار یکی از معروفترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی واقع در بازارچه مدینت الجمیره دبی است . کیفیت غذاها، محل بسیار آرام و دیدنی , طراحی سنتی و زیبا و همینطور چشم اندازی زیبا از برج العرب و برج های بادی موجب شده اند که مشتری های این رستوران در تور دبی بسیار فراوان باشند.غذاهای متنوع ایرانی , عربی و خاورمیانه این رستوران با این که قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای طعم لذیذ و دلچسبی است. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی انار در دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی مرداد 94 از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ۳ ستاره سیاج هتلی بسیار زیبا و شیک با قیمتی مناسب برای علاقمندان تور دبی تابستان 94 و تور ارزان دبی در منطقه ی پر رفت و آمد دیره دبی واقع شده است که نزدیک به خیابان الرقه و میدان معروف ساعت قرار گرفته است و از اصلیترین مراکز خرید دبی بشمار می رود.از امتیازات هتل سیاج دبی نزدیکی به ساحل زیبای جمیرا ست که چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری به اتاق ها داده است. اتاقها طراحی باشکوهی دارند در طراحی نمای بیرونی هتل ، معماری معاصر به کار رفته است . اتاق ها به تمام لوازم مدرن و تلویزیون و سیستم ماهواره و …مجهز هستند که اتاقهای این هتل را از هتلهای سه ستاره هم سطح متمایز ساخته است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیاج دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل نیهال دبی یکی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره است که در خیابان آل مکتوم و در مجاورت خیابان مهم و پر جنب و جوش الرقه واقع شده است . هتل نیهال به مرکز خرید زیبا و مهمی چون : سیتی سنتر دیره ،  گرین هاوس و دی تو دی نزدیک بوده و ایستگاه متروی الرقه نیز در فاصله 10 دقیقه ای تا آن قرار گرفته  و از سرویس رفت و آمد رایگان به مراکز خرید ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین الملی دبی برخوردار می باشد.  هتل  نیهال شامل 70 اتاق استاندارد ، بزرگ و مبله می باشد که این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند . دکوراسیون کلاسیک ، محیط دنج و نظافت و پاکیزگی اتاق ها ، نظر گردشگران تور دبی مرداد 94 با سلایق متفاوت را به خود جذب کرده و سبب رضایت آنها از اقامتشان شده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیهال دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک زعبیل دبی

 

تور دبی پارک زعبیل


پارک زعبیل دبی دارای پوشش گیاهی بی نظیری بوده و بسیار سرسبز و دلنشین است. مسافران عزیز 
تور دبی عید فطر 94 اگر می خواهند که به یک پارک سرسبز و غیر ساحلی بروند پارک زعبیل بهترین انتخاب می تواند باشد تا لحظات خوشی را در آن سپری کنند. در این پارک فضایی به وسعت 51 هکتار به تفریحات گردشگران اختصاص داده شده است. پارک زعبیل دارای یک آمفی تئاتر 3دی (3D) , زمین کریکت , زمین فوتبال , دریاچه مصنوعی برای قایق سواری , یک جاده برای پیاده روی , چندین رستوران و کافی شاپ و.... می باشد.

تور دبی پارک زعبیل

گردشگران عزیز تور دبی عید فطر 94 با رفتن به این پارک می توانند از هوای خوب آن بهره مند شوند و مدتی را در کافی شاپ یا رستوران آن به استراحت بپردازند و از خوردن غذاها و نوشیدنی های لذیذ آنجا لذت ببرند. ساعاتی که این پارک باز است در طول هفته از 8 صبح الی 23 می باشد.

تور دبی پارک زعبیل

اما در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی این پارک تا پاسی از شب باز است و می توانید از تفریح در آن لذت ببرید.گردشگران عزیز تور دبی عید فطر 94 بدانند که روزهای دوشنبه مخصوص بانوان گرامی است و ورودی این پارک تنها 5 درهم می باشد و برای فرزندان دلبند شما که زیر دو سال سن دارند هزینه ورودی دریافت نمی شود. همچنین افراد معلول می توانند به صورت رایگان وارد پارک شوند.

تور دبی پارک زعبیل



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل مجستیک تاور دبی یک هتل چهار ستاره است که در بر دبی قرار دارد.این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی، 7 کیلومتر تا خور دبی، 1.7 کیلومتر تا موزه دبی، 1.4 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 1.7 کیلومتر تا بازار مینا و 4 کیلومتر تا نمایشگاه دبی فاصله دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن می باشد بنابراین مسافران تور دبی می توانند از موقعیت مکانی مناسب این هتل استفاده ببرند.این هتل دارای 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه می باشد که اتاق ها دارای امکانات سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند.این هتل دارای چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه می باشد که بسیار بینظیر و آرامش بخش است.در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.مسافران تور دبی 94 در سفر به دبی از این مکان زیبا دیدن کنند.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، تور و گردش، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، رستوران و ... 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

اتاق هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

اتاق هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

رستوران هتل مجستیک تاور دبی 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجستیک تاور دبی , معرفی هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.هتل ال بوستان روتانا دبی از هتل های لوکس 5 ستاره دبی می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه و تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه می باشد. این هتل دارای 275 اتاق و سوییت می باشد که با رنگ های طبیعی و ملایم دکوربندی شده اند و دارای پنجره های بزرگ می باشند و کلیه اتاق ها دارای امکانات میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند.این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آنجا سرو می شود.در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی 

استخر، زمین تنیس، بدنسازی مجهز، رستوران، صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... .مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال بوستان روتانا دبی , معرفی هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل سه ستاره ادمیرال پلازا دبی در جاده خالد بن ولید و در خیابان ال‌نهادا قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 کیلومتری این هتل و مترو خط قرمز در چند متری این هتل می باشد که رفت و آمد را برای مسافران تور دبی راحت می سازد.رستوران این هتل دارای انواع غذاهای هندی، چینی، کره ای و ... می باشد که غذاهای دلچسب و خوشمزه را به مسافران محترم عرضه می کنند.این هتل دارای 142 اتاق مدرن می باشد که دارای امکانات حمام، تلویزیون، ماهواره، چای و قهوه ساز، گاوصندوق، تهویه مطبوع و ... می باشند.در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

امکانات هتل ادمیرال پلازا دبی

پارکینگ، اینترنت رایگان، روزنامه، آسانسور، مرکز بیزنس، رستوران، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه مطبوع، خدمات خانه داری،اتاق های پاک و بدون سیگار، امکانات جلسه و مهمانی، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، سالن بدنسازی، جکوزی، استخر سر پوشیده و...مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 

هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

 اتاق هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

اتاق هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

رستوران هتل ادمیرال پلازا دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ادمیرال پلازا دبی , معرفی هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.هتل رگال پلازا دبی یک هتل سه ستاره 7 طبقه است که در سال 2001 در منطقه بر دبی گشایش یافت و در سال 2012 مورد نوسازی قرار گرفت.فاصله این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا سیتی سنتر دیره 3.5 کیلومتر است.این هتل دارای سه رستوران می باشد که انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی در آن سرو می شود. تعداد اتاق های این هتل 87 عدد است که همه اتاق ها مجهز به اینترنت، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه و ... می باشد.مسافران تور دبی اقامت خوشی را در این هتل خواهند داشت.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

 امکانات هتل رگال پلازا دبی 

پارکینگ، اینترنت رایگان در تمام هتل، پذیرش 24 ساعته، بار، آسانسور، خدمات لاندری، مرکز بیزنس، روم سرویس، خدمات تور، استخر، سالن، کافی شاپ، استخر و ... . در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

 

 

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رگال پلازا دبی , معرفی هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد